Met formulieren verkrijg je gemakkelijk informatie over je contacten die je goed kunt gebruiken. Automatiseer je customer journey en vergroot je bereik en conversie.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)
Formulieren kunnen gemakkelijk en binnen enkele klikken worden toegevoegd aan je website (of campagne). Gebruik de automatisch gegenereerde code om je formulier eenvoudig of volledig in te sluiten op je website. Kopiëren, plakken en data verzamelen maar!
Hoe relevanter je jouw uitingen maakt, des te meer de doelgroep zich voelt aangesproken. Dat is niet alleen heel logisch, maar dit wordt ook steeds belangrijker in een wereld waarin we worden doodgegooid met reclame. Herkenning door personalisatie is dus noodzakelijker dan ooit. Dankzij onder andere het gebruik van formulieren, kunnen contacten hun gegevens invullen en updaten. Zo kun je specifieke en relevante vragen toevoegen bij jouw inschrijfformulier of contacten vragen gegevens aan te vullen via een campagne. Zorg je ervoor dat jouw formulier aanvoelt als een soort quiz, dan zullen contacten nog eerder geneigd zijn jou deze informatie te geven.
Je contacten zijn het meest betrokken vlak nadat ze hun contactgegevens bij je hebben achtergelaten. Met de MailBlue inschrijfformulieren kun je daarom direct de geschikte opvolging activeren. Door jouw formulier te koppelen aan een automatisering, zorg je ervoor dat contacten die zich hebben ingeschreven, automatisch in een opvolging terechtkomen. Je biedt hen een goede eerste indruk, wekt vertrouwen en neemt misschien wel eventuele twijfels weg met slimme campagnes die automatisch verstuurd worden. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen dat jouw automatisering precies start op het moment dat een lead zich inschrijft voor jouw mailinglijst. Een goed begin is het halve werk!
Niet iedere pagina heeft hetzelfde formulier nodig. Je kunt om die reden kiezen uit 4 type formulieren die ieder op een andere manier getoond worden. Kies een formulier en bepaal zelf de opmaak. Voeg gemakkelijk afbeeldingen toe en wijzig de kleuren, zodat het formulier naadloos aansluit bij jouw website.
Je contact staat al langer op de lijst, maar bepaalde belangrijke informatie ontbreekt nog. Of het contact komt nu pas in een fase waarin bepaalde gegevens belangrijk worden. Dan komen zogeheten update formulieren goed van pas. Hoe uitgebreider het profiel van het contact is, hoe persoonlijker je jouw benaderingen kunt maken. Dankzij update formulieren kun je dit profiel te allen tijde nog verrijken. Zo hoeft jouw inschrijfformulier niet onnodig veel vragen te bevatten en kun je het profiel aanvullen wanneer dat in jouw customer journey het beste uitkomt.
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)