Beheer je verkoop-, marketing- en klantgegevens op een centrale plek en tover leads (automatisch) om tot betalende klanten.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)
MailBlue CRM neemt handmatige taken uit handen en automatiseert verkoopprocessen, waardoor je met minder inspanning meer kunt verkopen. De software vereenvoudigt het bijhouden van klantinformatie en follow-uptaken, zodat het sales team zich kan richten op datgene waar zij goed in zijn: verkopen. Of het nu gaat om het binnenhalen van nieuwe klanten of het versterken van bestaande relaties, met MailBlue CRM behaal je meer verkoopsucces in minder tijd.
Nooit meer zoeken in oude e-mails, post-its of rommelige salessystemen. Met MailBlue CRM bewaar je alle, maar dan ook echt alle, gegevens over jouw klanten in één overzichtelijk systeem. Zo bevat het profiel van een lead niet alleen persoonlijke gegevens, maar ook taken, e-mailcontact, online uitgevoerde activiteiten en nog veel meer.
Je gaat jouw klantreis vormgeven, contacten automatisch opvolgen en ze omtoveren tot ambassadeurs. Maar waar begin je en op basis van welke actie geef je jouw contacten een ‘enkeltje klantreis’? Sommige mensen hebben een e-book gedownload, anderen hebben een gratis kennismakingsgesprek geboekt en weer een ander heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief. Deze mensen zijn mogelijk met verschillende verwachtingen en behoeften op jouw e-maillijst terecht gekomen. Dan is het belangrijk dat je via de juiste mails in die verwachtingen voorziet.
Ontvang een gedetailleerd overzicht van je verkoopprestaties met inzichten in de verkoop zelf, inkomsten en trends.
Evalueer de kans op een succesvolle deal, waardoor je je middelen effectiever kunt inzetten en je kunt focussen op de juiste leads.
Automatiseer je verkoopproces, bespaar tijd en verhoog je slagingskans door op het juiste moment relevante campagnes voor te schotelen.
Creëer inzicht in je doelgroep met segmentatie op basis van demografie, gedrag en andere criteria, waardoor je gerichte marketing- en verkoopcampagnes kunt uitvoeren.
Ken automatisch punten toe aan leads op basis van hun gedrag en kenmerken, waardoor je beter kunt bepalen welke leads de (meeste) moeite waard zijn om te converteren.
Stuur automatische meldingen naar je sales team om leads op te volgen of acties te ondernemen, zodat je snel kunt reageren en geen enkele kans mist.
Maak gebruik van automatische updates om je team te allen tijde op de hoogte te houden, zodat elke medewerker goed geïnformeerd blijft en de samenwerking wordt versterkt.
Wijs handmatig of geautomatiseerd taken toe aan de juiste teamleden, optimaliseer de workflow en voorkom vergeten taken.
Met lead scoring kun je op een gemakkelijke (en automatische) wijze jouw meest ‘warme’ en waardevolle leads filteren. Want laten we eerlijk zijn, voordat je geld uitgeeft of jouw tijd besteedt, wil je het liefst weten wat je ervoor terug krijgt. Lead scoring maakt dit mogelijk door punten toe te kennen of af te trekken op basis van acties en gedrag. Op deze manier krijg je een helder beeld van welke leads het meest kansrijk zijn en kun je jouw inspanningen effectief en gericht inzetten.
“Maar mijn team werkt met Gmail…” Vervelend, want constant van tabblad moeten wisselen kan erg vervelend zijn. Gelukkig kun je e-mailsystemen zoals Gmail, Outlook of Yahoo eenvoudig integreren met je MailBlue CRM-systeem. Op die manier blijven al je notities en afspraken intact en kun je al je gegevens op één centraal plek beheren, zelfs als je met verschillende systemen werkt.
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)