Zonder kennis van coderen of vormgeven maak je de mooiste e-mails voor het juiste publiek. Met de handige drag-and-drop builder sleep je zo het gewenste contentblok in je e-mail.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)
E-mails (ofwel campagnes) vormgeven hoeft niet moeilijk te zijn. Sterker nog, ook wanneer je geen verstand hebt van coderen of illustreren, bouw je gemakkelijk professionele campagnes. Door gebruik te maken van de drag-and-drop builder sleep je zo het gewenste contentblok in je e-mail. Heb je geen inspiratie? Dan gebruik je een van de vele templates die beschikbaar zijn in je account. En zelfs als je geen vlotte pen hebt, kun je ook je teksten automatisch laten genereren met de nieuwe AI-contentgeneratie functie. Professionele campagnes vormgeven was nog nooit zo makkelijk.
Een campagne is een e-mail die verstuurd kan worden naar je contacten. Wil je je contacten bereiken met een algemene, eenmalige nieuwsbrief, dan gebruik je hiervoor een losse campagne. Deze kun je snel en gemakkelijk vormgeven met de drag-and-drop builder.
Wil je automatisch campagnes versturen naar je contacten? Dan kun je een campagne toevoegen aan je automatisering. Bijvoorbeeld als ze je weggever downloaden, een bepaalde actie uitvoeren of een bepaalde mate van betrokkenheid laten zien. Deze campagne wordt dan naar alle contacten verstuurd die voldoen aan de door jou ingestelde voorwaardes.
Met conditionele content worden relevantie en efficiëntie samengesmolten. Je laat precies datgene aan je contacten zien wat voor hen interessant is, en dat binnen een en dezelfde campagne. Door gebruik te maken van conditionele content kun je dezelfde e-mail naar je lijst sturen, maar op basis van persoonlijke informatie andere content of afbeeldingen laten zien. Je gebruikt de verzamelde interesses en kenmerken van je contacten en gebruikt dit voor je conditionele content blokken. Contacten voelen zich persoonlijker aangesproken en zullen eerder geneigd zijn over te gaan tot het doen van een aankoop.
De mogelijkheden zijn eindeloos en tegelijkertijd makkelijk toepasbaar. Maak segmenten aan op basis van bepaalde criteria of gebruik automatische tags die persoonlijke gegevens invoegen. Test je campagne met A / B splittesten, ontvang bruikbare data en optimaliseer de klantervaring. Zo maak je op een relatief simpele manier optimaal gebruik van alle personalisatiemogelijkheden.
Heb je algemeen nieuws te verkondigen dat je met al je contacten wil delen? Maak een eenmalige campagne en verstuur deze gemakkelijk naar de gehele lijst.
Wil je jouw contacten pas mailen wanneer ze een bepaalde actie uitvoeren? Geen probleem! Dankzij automatiseringen kun je je e-mails pas laten verzenden als je contacten: een aankoop doen, je pagina bezoeken of bijvoorbeeld een bepaalde mate van betrokkenheid laten zien.
Met een gerichte campagne krijgt precies dat deel van je doelgroep de juiste campagne. Gebruik zogeheten segmenten en groepeer je publiek op basis van iedere denkbare factor. Maak en gebruik bijvoorbeeld een segment gebaseerd op interesse, geslacht of woonplaats.
Blijf direct in contact met leads / nieuwe contacten. Gebruik welkomstmails, een complete welkomstserie of mail direct de aangevraagde weggever.
Plan e-mails in voor een specifieke datum en tijd. Perfect voor evenementen, vakanties, verjaardagen en het salesteam.
Zorg ervoor dat de e-mails die uw klanten verwachten, zoals orderbevestigingen en wachtwoordherstel-verzoeken in de inbox van je klanten terechtkomen.
Koppel externe tools om waardevolle data aan klantprofielen toe te voegen, waardoor je jouw (e-mail)marketing nóg effectiever kunt inzetten.
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)